وزیر کار :

ایران تنها کشوری است که با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها هیچ فرد گرسنه و کارتن خوابی ندارد

یزدفردا"وزیر کار و اموراجتماعی گفت: با کمال افتخار اعلام می کنیم ایران تنها کشوری است که با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها هیچ فرد گرسنه و کارتن خوابی ندارد و با اجرای طرح مسکن مهر در دولت عدالت گستر و عدالت محور خانه دار شدن برای جوانان ایرانی دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست و و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است

وزیر کار و امور اجتماعی ایجاد اشتغال پایدار و فعالیت در راستای ریشه کن کردن بیکاری را محور اصلی تحقق جهاد اقتصادی عنوان کرد.


عبدالرضا شیخ الاسلامی عصر پنج‌شنبه در جمع مدیران اداره کل کار و امور اجتماعی کردستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و تلاش برای رفع بیکاری در کشور ار محورهای اصلی تحقق جهاد اقتصادی در کشور به شمار می‌رود.


وی با اشاره به اجرایی کردن موفقیت آمیز قانون هدفمندی یارانه‌ها با همکاری و مشارکت مردم بیان داشت: به برکت اجرای کردن قانون هدفمندی یارانه ها ایران تنها کشوری است که در دنیا دیگر گرسنه ندارد و هیچ کس در کشور ما برای نان شب خود محتاج نیست.


وزیر کار و امور اجتماعی با بیان اینکه پایه اقتدار و عظمت برمبنای مشارکت و دلسوزی و جانبداری از نظام است، گفت: رضایتمندی و آرامش خاطر، بهبود وضعیت مناسب زندگی مردم که ریشه های این اقتدار را تقویت می کند و لذا وظیفه ما مسئولان و دلسوزان نظام این است که با ارتقاء سطح و بهبود زندگی مردم، رضایتمندی و خشنودی آنها را جلب کنیم.


وی گفت: امسال که به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده برای رسدن به توسعه اقتصادی نیازمند تلاش، انگیزه، از خود گذشتگی،فداکاری و ایثار مضاعف هستیم و در بحث اقتصادی باید تلاش کنیم و وضعیت زندگی و سطح رفاهی مردم را افزایش دهیم و بازار را در راستای تأمین نیازهای مردم متعادل نگه داریم.

وزیر کار و اموراجتماعی گفت: با کمال افتخار اعلام می کنیم ایران تنها کشوری است که با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها هیچ فرد گرسنه و کارتن خوابی ندارد و با اجرای طرح مسکن مهر در دولت عدالت گستر و عدالت محور خانه دار شدن برای جوانان ایرانی دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست و و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


وی همچنین بر ارائه تسهیلات برای فراهم شدن زمینه های کاردرحوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی تأکید کرد و گفت: جوانان و به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز به حمایت دارند و برداشتن مانع کار برا آنها یک جهاد است.


شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اشتغال محور اصلی همه بخشها و دستگاه ها در سال جاری است و اگر میزان فعالیت خود را در سال جهاد اقتصادی اندازه بگیریم اشتغال در أس آن قرار دارد.


وی اطاعت ازفرمان جهاد اقتصادی را برتک تک مسئولان و مدیران امر لازم و ضروری خواند و گفت: تلاش همه ما با هماهنگی و همدلی تمامی نهادها و ارگان ها این است که حتی یک فرصت شغلی را نیز از دست ندهیم، چرا که بیکاری سرچشمه تمام مشکلات و توسعه نیافتگی هاست.


وی ایجاد یک میلیون 600 هزار فرصت شغلی در سال گذشته را بیانگر همت وتلاش مضاعف دولت خواند و افزود: تلاش ما در سال جهاد اقتصادی این که مصمم تر و توانمندتر در راستای ایجاد دو میلیون و 500 هزار فرصت شغلی در سال جدید گام برداریم.


منبع"ایسنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا